sâmbătă, 9 iulie 2011

StAtUsUrI oRiGiNaLe:x

*Nu’mi pasă dacă azi te îndepărtezi de mine, mâine ştiu că’ţi va fi dor de mine.:):X:X
*Chiar m’am săturat de aerele tale de copil mic şi răsfăţat. Mai maturizează’te!:pX-(
*Îmi place când ai încredere în toţi înafară de mine. Bravo! ţine’o tot aşa şi vom şfârşi ajungând duşmani:P
*Secretul unei vieţi fericite este ca ‘NICIODATĂ SĂ NU SPUI NICIODATĂ!’:X:X
*Dacă vrei să fi în centrul atenţiei şi să ieşi în evidenţă, fă’te remarcată prin inteligenţă şi bună purtare, deoarece toţi îşi vor aminti cu drag de tine.
*Stai linistit. Voi găsi imediat pe cineva ca tine. Nu-ţi fă iluzii deşarte cum că eşti de neînlocuit:))
*Mereu vă voi fi superioară deoarece eu, spre deosebire de voi, gândescJ:X
*Îmi place să vă văd cum mă invidiaţi dar, cel mai mult îmi place când mă gândesc că niciodată nu veţi fi ca mineJ)=))
*Cei pe care îi poţi numii prieteni sunt cei care sunt capabili de orice pentru a te ajuta însă, fără aţi cere nimic în schimb.
*DND! Acum escaladez blocul. Sunt la etajul 6; dacă nu vrei să mă ai pe conştiinţă, NU MĂ DERANJA:DJ:))
*Sunt ceea ce sunt, pentru că aşa am vrut eu să fiu.
*DND! Dacă mă deranjezi, te bombardez cu......BUZZ-URI:)):)):))=))
*Nu’ss la PC! În locul meu e un terorist, deci, ai mare grijă ce faci că îi în stare de orice:P:D:))
*Niciodată nu voi fi singură, deoarece te voi purta mereu în inima mea:X:X:X
*DND! Plecat să caut şerpi pentru marea mea colecţie; deci dacă vrei să-ţi trimit un CADOU, dă un BUZZ:))=))=))
*Viaţa nu e nimic decât o palmă peste faţă, o cursă de şobolani în care toţi se calcă în picioare pentru a ajunge un pic mai sus:PL
*Disperarea este ultima solutie a proştilor. Deci....care sunteţi disperaţi?:))=))=))
*Nimic nu doare mai mult decât indiferenţa. Cu ea poţi rezolva mai multe decât cu violenţaJ

*
Nu’sss! Ţi se pare că sunt aici:))
*Ai grijă de tine, deoarece viaţa nu are roată de rezervăJ
*Vreau să mă pierd în corpul tău, şi vreau să pictez cu sărutările tale, un cer de stele:X:X
*De câte ori viaţa îţi dă o palmă şi cazi la pamânt, poţi să’ţi plângi de milă, sau poţi să te ridici râzând şi convins că nu ţi’a făcut niciun rău, te’a făcut doar mai puternicJ
*Atunci cand ai încredere în tine, nimic nu te poate distrugeJ
*Chiar dacă îţi pare rău, şti bine că nu mai cred minciunile tale şi deci, cu durere în suflet îţi spun ADIO ŞI NUMAI BINE!:)
*Chiar dacă eşti nerăbdător, mai bine mai încet şi sigur decât rapid şi greşit.
*O ceartă este o întrecere în care fiecare vrea să aibă primul… ultimul cuvântJ
*Trăieşte’ţi viaţa ca şi cum ar fi ultima ta zi pe pământ, deoarece nu se ştie ce aduce ziua de mâine.:*
*Dacă reuşeşti să treci peste reţineri şi peste defectele pe care le ai, poţi să te consideri o stea!:)
*Nu’i permite vieţii să te facă sclavul ei, mai bine dirijeaz’o tu pe ea şi arată’i cine’i şeful:))=))
*Nu plânge niciodată pentru nimeni, deoarece cel ce te face să suferi nu merită nici măcar să fi trist pentru elJ
*Cel  mai bine este să spui mereu ceea ce simţi deoarece te vei trezi că marea ta iubire a plecat iar tu rămâi cu ochii în soare.
*Dacă invidia ar provoca moartea, atunci ar mai rămâne pe pământ doar cateva persoane:))
*Ai fost soarele meu, ai fost motivul pentru care eu trăiam, dar nu ai ştiut să profiţi de acest lucru şi m’ai rănitL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu