luni, 11 iulie 2011

cOsTuMe De bAiE

   Şi iată că a venit şi vara şi cu ea şi grijile:p. E normal că pentru a scăpa de căldură şi pentru a ne distra mergem la ştrand, şi totuşi ce costum de baie să ne achiziţionăm? Sunt o mulţime de modele şi cel mai nasol este să alegi pe cel mai potrivit. Pentru mine de exemplu este un lucru greu deoarece pe lângă faptul că trebuie să fie frumos şi în tendinţe, trbuie şi să-mi stea bine şi să îmi pună în evidenţă formele:D:P.
   Ei bine, eu am pus mai jos câteva modele, iar părerile sunt personale, deci nu pot fi pe placul tuturor.

  

 Sincer, mie mi se pare ok, dar, să fim serioşi, nu o să te poţi bronza calumea şi dacă ai o siluetă de invidiat, o poţi pune bine in evidenţă, iar dacă ai puţină burtică, atunci poate fi acoperită uşor.






Un costum drăguţ după părerea mea, dar dacă ar fi mai 'accesorizat' ar fi mai ok. Îmi place că sutienul îi fix şi după cum văd eu îi comod, adică atunci cand eşti la ştrand nu eşti tot cu gândul ca o să se desfacă, sau ca o să-l pierzi pe-acolo:)).








 Un tankini superb. Îmi place. Arată foarte bine, dar eu l-aşi purta eventual într-o zi, la mare, când nu am de gând să stau la soare sau să intru în apă, însă, îi ok dacă vreau să ascund unele părţi care nu mi se par în regulă, cum ar fi grăsimea de pe burtă, şolduri, vergeturi, cicatrici, etc. 













Îmi place. Arată bine, iar acel decupaj îi dă un aer mai interesant, deci, într-un asemenea costum nu te-ai face de ruşine.:)

















Drăguţ, mai ales acel imprimeu şi decupaj care îl fac mai special.:)
















Îmi place pentru că în primul rând arată bine, iar pentru cele care nu se mulţumesc cu corpul lor şi vor să mai atragă atenţia de la unele părţi este ok, însă, îmi pot imagine ce bronz 'uniform' vei avea de la o zi la piscină sau la soare purtând acest costum. Dacă e o zi mai mohorâtă, iar soarele nu prea îşi face apariţia, este foarte bine. Şi eu l-aşi purta atunci.









Îmi place costumul şi sunt sigură că cele care au încredere în ele l-ar purta fără să stea pe gânduri. Eu sunt de părere că dacă vrei ca lumea să te placă, mai întâi trebuie ca tu să te placi, să îţi accepţi defectele şi să fi sigură pe tine, deci....











Măi, mie îmi place. Îi colorat şi
îi ceva mai deosebit. Îţi pune bine în evidenţă formele fie ele mai vizibile sau mai invizibile, deci ok:)




Soooper! Îmi place combinaţia alb-negru şi inimioarele alea îi dau un aer mai chic:)). Foarte frumos!:*















Ce să mai zic? Foarte frumos şi diferit:).










Foarte practic şi comod. Nu îţi dă dureri de cap:))
Sunt frumoase culorile folosite şi decupajele de pe margini, deci merită purtat:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu